fredag den 27. maj 2016

Hannas Have åbner 5. juni for besøg.

Velkommen i HannasHave. Jeg åbner igen 5. juni kl.14-17, for besøg. Kom og nyd haven med al dens duft og farver. I entreen på 20 kr. er incl.kaffe eller te. Du har mulighed for at købe lækker hjemmebagt kage, sætte dig i haven og bare nyd det. 


Haven har undergået nogle ændringer det sidste års tid. Jeg har nedlagt min køkkenhave efter 21 år. Det er et stort arbejde at dyrke grøntsager, hvis man skal have et rimeligt udbytte. Jeg syntes der var for meget kamp med snegle og andre gæster der elskede min mad. Så nu har jeg anlagt skærehave med masser af sommerblomster og Dahlia.

Kig nedover og nyd lidt indtryk fra haven, som den ser ud idag. Jeg orker simpelthen ikke billedtekster, men hvis du ser noget og gerne vil vide hvilken plante det er, så er du meget velkommen at skrive i kommentarfeltet.












Tilføj billedtekst






5 kommentarer:

  1. Ser dejligt ud :-) og den fine bladplante med hvide blomster på foto 12-13?? Hilsner

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er Maianthemum/ Majblomst. Smuk bunddække og bladene er ligeledes fine.Mvh. Hanna

      Slet
  2. Hvad hedder det fine træ på det sidste billede?
    Mh Christiba

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en Cornus alternifolia 'Argentea'. Mvh. Hanna

      Slet
    2. Tak Hannah. Glæder mig til at se din have, når du afholder åben have igen. Jeg er i Jylland og se på haver til have-festivallen, så det må blive en anden gang. God sommer:)
      Christina, Gershøj

      Slet