Godt Nytår fra Hannas Have


Godt Nytår til alle jer der følger min have på den ene eller anden måde: som gæster når jeg har Åben Have, som deltagere i et af Birgitta Glodes inspirerende kurser eller på facebook og her på min blok.
Det er dejligt at dele min have med jer og jeg glæder mig til at se mange her igen i det nye år 2018.
Min have havde kun åben en gang i 2017,  da jeg havde meget travlt med at arrangere www.miniatureitune.dk og skulle rejse til USA hvor jeg havde fået et scolarship til IGMA´s sommer skole.
Men i 2018 satser jeg på at have åbent flere gange. Følg min have og de aktiviteter der vil være det kommende år her på min blog  og på min webside:
www.hannashave.dkKærlig hilsen fra Hanna Maria


Kommentarer

  1. Godt Nytår til dig Hanne og skøn blog som jeg gerne følger. Det bliver da spændende i 2018 hvor du tilrettelægger mere åben have. Tak for videoen dejlig fuglefløjt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din hilsen og ja, jeg glæder mig også til at have mere åben have iår. Datoer kommer op her på bloggen og min webside www.hannashave.dk - Har tilmeldt mig Haveselskabets Havefestival i juni.
      Bedste hilsner fra
      Hanna maria

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag