Hannas Have blog - genopstår




Den skønne tidlige Paeonia Wittmaniana i såvel naturlig størrelse og som den miniaturist jeg er, naturligvis også i 1:12



Det er ved at være længe siden jeg har været her på min have blog, men nu er det atter tid. Jeg har og er stadig meget engageret i miniature, som du kan se på www.instagram.com/atelierhannasmini
Det kan ind imellem være svært at nå alt hvad jeg gerne vil, så min have blog er blevet svigtet lidt. Nu er det tid for Åben Have og de skønne akvarelkurser med Birgitta Glode her i haven.
Følg med og hold dig orienteret. Her kommer lidt fotos fra min have her i maj måned:




Daphne retusa, formeret fra frø fra Wisley Garden, Uk.
Paeonia veitchii eller Kinesisk Pæon.

 Magnolia 'Susan'.

Paeonia wittmaniana lige før udspring.



Kommentarer

Populære opslag